Prezentare unei sedinte de Consultanta Feng Shui
Mod de lucru: un audit complet Feng Shui pentru o locuinta privata sau sediu de firma:
In mod obisnuit au loc doua intalniri: intalnirea are loc intodeauna la locuinta/sediul clientului si se stabileste de comun acord cand va avea loc intalnirea.
Prima intalnire in care are loc un interviu si putem vorbi despre nelamuriri legate de metoda, facem o lista cu problemele cu care va confruntati, ce anume va doriti sa obtineti si care sunt asteptarile legate de aceasta metoda. Acest interviu dureaza in general 1 ora pana la 2, dar depinde de fiecare client si de nevoile sale.
- Clientul trebuie sa aiba la el 5 copii Xerox in format A3 dupa planul casei/apartament/sediu de lucru, pe care mi le va inmana.
- Clientul imi va comunica anul in care a fost dat in folosinta imobilul pentru prima oara (sa stie anul in care primul locatar s-a mutat) sau cand a fost construita cladirea/casa/blocul.
- Clientul imi va comunica datele de nastere inclusiv ora (cu aproximatie) a lui si a membrilor familiei dupa caz.
- Clientului ii este adus in vedere faptul ca, in urma unui audit Feng Shui, acesta trebuie sa aplice exact recomandarile oferite de Consultant, acestea insemnand: aplicarea remediilor pe baza celor 5 elemente: Lemn, Foc, Pamant, Metal, Apa, cat si mutarea mobilierului sau chiar reorganizarea camerelor, in functie de complexitatea cazului pentru obtinerea rezultatelor pe care le doreste.
- Consultantul va face masuratori la fata locului (in exterior) cu busola speciala LUO PAN pentru identificarea fatadei imobilului si pentru stabilirea directiei cardinale.
- Se vor face masuratori si in interiorul locuintei, insemnand usa de la intrare, aragazul, cuptorul etc.
- Se vor face fotografii atat in exteriorul imobilului, cat si in interior cu permisiunea clientului.
- Observarea si analizarea mediului inconjurator si a formelor de relief din imprejurimile imobilului din perspectiva Feng Shui.
- Clientul alege o tema (bani, relatii, sanatate, sex, educatie, conceptie, cariera) pe care se va lucra, in functie de nevoia acestuia.
A doua intalnire:
- Consultantul va inmana un raport Feng Shui scris complet in care sunt mentionate toate recomandarile pas cu pas pe care clientul trebuie sa le urmeze.
- Clientului va primi 2 planuri (schita casei/biroului) cu harta energetica a locuintei/sediului de firma si harta stelelor zburatoare, impreuna cu explicatiile necesare pentru a intelege ce are de facut.
- Clientul va primi mai multe date si ore imperiale alese special de catre Consultant in care trebuie sa aplice remediile sugerate. Atentie! Aceste date se dau o singura data.
Feng Shui este o metoda de echilibrare a Qi-ului din spatiul de locuit pe baza unor masuratori si calcule foarte precise. In functie de acest lucru, se regleaza lucrurile la nivel mental, emotional si psihic asupra clientului, urmand sa simta efectele pozitive dupa schimbarile survenite.\”\”